Tuesday, November 25, 2008

Permata Hatiku...

Buah hati ibu & ayah @ Aisy



Buah hati Ibu & Ayah @ Eisya

Oleh krn ari ni 1st time buat entry aper yg saya nak kongsi yer???
Tgh pikiak ni??...aper yer...
Rasanyer nak masuk kan gambo anak2 saya lah...
Gambo ni masa kecik lom tau jln lg..
Anak saya beza tak jauh kirer rapat jugak lah sebab yg abg blum spai 1thn saya dah pregnent lg..
Tp anak saya yg 1st tu dia mcm tau jer dia akan dpt baru 11 bln dah pandai berjalan kirer nyer pandai bawak diri kalau2x... ibu sibuk dgn adik nanti kekkekekeke.... (tp mmg tak menang tgn ade bb ni spai nak kencing pon kena tunggu dia tido.. sabau jer..)
Ok lah itulah serba sikit citer pasal permata hati saya...
Buat permata hati ibu & ayah...
Ibu & ayah doakan semoga jd anak yg baik, soleh & soleha & berjaya satu hari nanti....amin....


No comments: