Wednesday, December 17, 2008

Sup Daging + Daging Dendeng + Roti

Mlm td jiran sebelah umah saya merangkap adik ipau, bg sup daging & daging dendeng..
Sebenarnyer peyut dah kenyang sebab dah mkn kat umah MIL
Rezeki org dah bg jgn tolak, so kat umah ade roti mkn dgn roti pon sedap...
Saya cuma hirup2 sup sambil2 tu cari halia sedapp...,
Hubby pulak mkn dgn roti cicah
& Eisya yg paling syok tgk dia hirup sup dr duduk trs berdiri,
dr pakai sudu trs hirup mcm tu jer... spai mangkuk tu diangkat nyer...
Mmg sedap sup yg Ucu buat...( kena puji nanti kang tak dpt lg sup...kekekekkke).
Aisy pulak mkn kat umah Ucu... dah biasa dah dia tu klau balik tak kan ade kat umah mesti pegi umah Ucu sebab ada kwn main...
Ni sup yg Adik Ipau aku buat mmg cedap....

Daging dendeng pon sedap....

Roti utk cicah...


Hubby & Eisya tgh syok mkn...


Nak cicah dgn roti lah jugak...

Nak bediri lah susah lah duduk .. kan senang mcm ni...

Tak puas lah mcm tu nak angkat mangkuk ni baru dpt hirup byk...

Tgk ler muker Eisya.. punyer lah suker dia dgn sup...spai angkat mangkuk nak hirup sup Ucu..

Aksi yg tak leh tahan spai hirup dlm mangkuk...cedap..nyer....NyUmmm3x...

2 comments:

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

wah bersungguh2 si eisya ni menghirup sup ... ;-)

Dikaulah...Cahaya Kehidupan said...

eisya mmg suker sup ni dik