Tuesday, February 23, 2010

Menghirup Angin Tepi Pantai

Ahad lps g jln2 amik angin di pantai Morib..biler spai sana tgk semua kedai2 yg ada dah dirobohkan sedang dlm pembinaan.. semua perniaga dipindahkan dikedai sementara.. ok gak tpt nyer byk pokok tak der lah rasa panas sgt..dgn angin yg kuat spai nak tertido dok situ...sambil2 mkn sate tgk2 gelat org seronok gak..tak der mandi pon air laut surut saje2 singgah...sebb dah lama x g sana...

Aisy pulok asyik nak beli layang2.. husband buat dek jer bkn nyer reti main pon kang kejap jer dah rosok... tak dpt layang2 mintak buih belon pulok.. belikan lah tp tau ler kalo budak boy yg main kejap jer dah rosak.. si Eisya still elok spai skrg...cuma dah habis air buih nyer jer...tak puas main buih belon tu si Aisy pinjam tuan kedai tu punyer sebb tuan kedai tu punyer jenis besau..nasib ler tuan kedai tu sporting bg pinjam... sebb nyer kwn husband kenal tuan kedai tu...puas ler Aisy main... si eisya cuma dok seronok kejau belon....

Eisya dok kejau bubble

Tgk ler gaya Aisy...kuar kan bubble tu...



Ni lah yg ayah beli kan utk Aisy & Eisya... kejap jer main dah rosak...



Sambil2 tu minum air kelapa & mkn sate...
Manis air kelapa ni...puas minum..

Sate ni kwn husband belanje... abg tu ada bukak kedai kat situ.. so dpt mkn sate free..

Dah penat main minum dulu...

Lapo pulak mkn jap...

Skit ibu air kelapa..

Sedap nyer...sejok badan minum air kelapa dlm cuaca panas2 ni..




12 comments:

eza said...

wah syok nyer ayis ngan eisya tiop bubble...

fazilzura said...

edh lama x g morib ..

wahhh dap nye air kepala...

lily azliyana @ mama zara said...

ohoo..mala sefamily pon beriadah kat tepi pntai juga rupenye yek..seronok tgk budak2 tu main bubbles..pastu dpt makan sate n minum air kelapa plak,,nikmatnye...=D

Ayumieza said...

lama betul tak ke morib..last tak silap 3 tahun lepas hehehe...

farr@ said...

amboi2 aisy n eisya main burble ye kat tepi pantai...syoknye dgn angin sepoi2 bahsa lagi

kak ina kl said...

salam mala..pernah gak gi ke morib tu..jejalan ajer kat situ.

kak ina kl said...

salam mala..pernah gak gi morib..tak tak leh mandi kan..air tak berapa bersih.

minggu depan akak gi ke teluk..anak buah kawin..

E.L.I.Z.A said...

dh lama x dgr pantai morib heheh..

haini blogwalking semua ada mknn..wat eli meleleh ni hehhe

Ayu Jaffar said...

waaa main bubble kt pantai byk syokkkk!

kak ina kl said...

salam mala..memang betullah virus M dah melanda dalam diri kamu..nak dekat sebulanlah..

Intan said...

Syioknya dua beradik tu main ye :) Dah lama giler tak p Morib...

M@L@ said...

kak ina - tu lah...nak2 dah nak dkt beranak ni lg Virus M melanda yg amat2 sg...

intan - mmg seronok diorg 2 beradik main belon tu...