Wednesday, April 14, 2010

Moga Dipermudahkan...

Salam...pd semua kwn2 blogers...hope semua sihat2 & happy selalu...(",)
Hari ni mungkin entry last sebb lps ni aku akan bercuti lama selama 2 bln...bkn g melancong tau..dok umah berpantang...Korang tlg lah doakan semoga aku selamat bersalin & dpt bb comei...(mcm ibu dia hehehe...)
Semalam g checkup doktor ckp pale bb dah kebwh, jantung bb ok, HB aku 11.4 & berat aku 68.5kg..doktor tgk kaki ku yg cantek..doktor ckp kaki u tak bengkak lg yer..aku ckp saya mmg mcm tu doktor kaki tak bengkak pon..& Doktor bg tau kalo still x beranak lg pd 26/4 tu aku kena dtg checkup blik..
Kawan2 doakan utk ku semoga Allah permudahkan segala nyer...Amin..






10 comments:

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

sy doakan semuanya dipermudahkan ..jgn lupa updatesss citer terkini nanti kak .. take care ;-)

Anonymous said...

SEMOGA SUME NYE DI PERMUDAHKAN ... amin2..

selamat berpantangggg

OneSimpleMother said...

moga dipermudahkan semuanya dan dpt baby comel mcm maknya.. amiiin..

Lily@MamaZaraZareef said...

tak sangka dh nak due dh mala..rase cm cepat jek kan..hihi

nway, smoga sume proses kelahiran selamat n dipermudahkan k..=D

M@L@ said...

diana - tks dik..nanti akak updata yer...

zura - tks zura


cik mas- tks mas..

Lily - tu ar kejap jer kan.. tks yer..

++eden|essey++ said...

awak...smoga kita sama2 dipermudahkan k...

M@L@ said...

jaja - moga2..sama kiter berdoa.

Ayu Jaffar said...

semoga semuanya dipermudahkan...amin!

Naura said...

takper kak..sabar,moga dipermudahkan bersalin t..baca surah mariam banyak2

wawa said...

kak mala....tak sabar nak tgk adik baby baru....