Tuesday, October 13, 2009

Selamat Pengantin Baru Buat Fuad & Isteri Tersayang....

Ni lah sambungan cite nyer...
Aku sekeluarga dpt Undangan Majlis Perkahwinan Mak Su kat Klebang, Melaka. Dah besau anak Mak Su... tup2 dengau nak kawen... mmg cantek & sama padan mcm pinang dibelah dua...Siap ada kuda lg tu.. Panten naik kuda tau... ok lah jom tgk gambo aku tak tau nak cite aper... Ucapan utk panten Semoga Kekal & Berbahagia Hingga Ke Hayat...Amin...



Panten tgh tunggu kete... nak g naik kuda...round 1 tmn...



Mempelai menuju ke kete



Panten dah naik kete

Kuda Jantan.. hehehe pakai teka jer



Kerete kuda Panten


Mempelai diarak menaiki kuda...mcm Mawi & ekin pulak aku tgk...Glamour Nyer....


Panten dah spai...

Mempelai diatas pelamin diapit 2 pengapit...




7 comments:

ida81 said...

cantik pengantin..siap naik kereta kuda tu..bestnye hehehe

ibu_umairah said...

nak juga naik kete kuda.........best nyaaaaaau

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

wah....
pengantin ada kete kuda...

mabeles..

yanie nanti nak naik helikopter kot....

hehhehehhe

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

++ hakak....tidak kehapdetan blog kah? ++ hehehehe

M@L@ said...

yanie - x der bende ler nak update lg pon virus M dah dtg...hehhee

Diana (Mama Adam Mukhriz) said...

wah dasat.. mcm wed artis gitue ... pengantin pun sweetjer ;-)

cintaKusayangMu said...

k.mala...panten skrg mcm2 gaya..siap naik kuda lg...teringin la plak..hehehe