Tuesday, October 13, 2009

Shah Beach Resort Melaka

Hari sabtu lps kami sekeluarga ++ adik beradik suami menyewa di chalets. Tujuan sebenar blik melaka sebabnyer dpt Undangan Majlis Perkahwinan anak Sulung Mak Su so kami semua dijemput hadir..( ayat dah mcm buat karang ler pulok hehehehe).. hentam jer lah labu...hahhaha...
So kiter org bermlm di chalets jer lah kang ramai2 tido umah Mak Su pengsan Mak Su nak layan lg pon kiter org tak nak menyusahkan Mak su...(ayat bodek kwang3x) .
Adalah sikit gambo masa kat chalets, nak tau masa pg tu lps breakfast aku bawak ler anak2 aku pegi kolam sebb sebok sgt dia nak mandi kolam... lahhhh camne yer aku nak cite ni... masa tu aku tak tau nak ckp aper dah x terkeluar suara aku masa tu...mcm ni cite nyer tgh borak2 dgn biras tetibe aku tgk anak dara aku dlm kolam dah nak lemas.. dia terapong2.. kepala dah masuk dlm air... masa tu tak igat aper aku trs terjun tangkap dia.. alhamdulillah aku ada masa tu kalo x der tak tau aper yg akan terjadi syukur sgt2... lps tu si eisya x tunggu aku dia trs jln sendiri nak balik bilik.... masa dlm perjalan tu si eisya ckp ibu takut bu... air tu dlm..aku sentuh dada eisya jantungnyer bergerak kuat sgt... sian anak aku.. ibu minta maaf sebab tak jaga eisya dgn betul sepatutnyer ibu turun sekali mandi... sorry sayang...


Permandangan dpn chalets



View tepi pantai
Jln ke swimming pool





Jacuzzi anak buahku si amirol tgh berendam


Ni lah tpt kejadian...



Eisya nangis takut...


suker nyer....



Syuhada & eisya




4 comments:

Diana (Mama Adam Mukhriz) said...

adeh kak .. nasib baik takder apa2 jadik ..

SyaNa said...

Ya Allah ka..terstop napas sye baca
nasib tak jd ape ye kt eisya
huhu takotkan benda2 gini

lily azliyana @ mama zara said...

Sukenye chalet yg ade jacuzzi. syiok giler klu dpt berendam dlm air panas..=)

nway, sian kat eisya..nasib baik takde ape2 kan..menakutkn jugak baca citer ni..

M@L@ said...

diana, syana & lily - tu lah alhamdulillah syukur sgt2 tak jd ape2..