Tuesday, September 1, 2009

Anak Buahku yg Bumbum!!!

Sedap betul dpt pelok budak BUMBUM!!!... ari merdeka aku seklrga blik kg.. hajat hati nak berbuker & bersahur dgn abah mak...mmg tiap2 thn mesti akan buat mcm tu...biler raya pon lps raya umah MIL baru blik kg... dah jd rutin kami tiap2 thn.. walaupon kdg2 hati memberontak nape pg raya tak leh raya umah mak sendiri.. tp lama2 dah biasa...So masa di kg adik pon ada.. dpt ler jumpa anak buah ku... maklong rindu sgt2.... biler dpt peluang mcm ni habis aku pelok...cium2 spai merah pipi hehhehee.....mmg sedap pegang budak kecik bdn semangat ni.. tp time dokong tu lenguh tgn maklong ni....hehehehe...Nanti raya blik kg maklong beli kan baju raya yer utk irsyad...baru 11 bln pkai baju budak 1thn lebih...pergh... anak2 aku dulu tak der pon mcm tu kecik jer... spai baju 1thn bleh pkai spai umur 2-3 thn...huhhuhuu... ok lah tu jer bawah ni gambo anak buah ku yg bumbummmmm...



Irsyad dgn abg aisy & kak eisya

aper yg di tgk nyer tu??

abg aisy lg & budak bumbummm!!!





byk nyer taik telinga abg aisy ni....hehehhee

2 comments:

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

wah gebunya diaaaaaaaaaaa ;-)

Nurhayati said...

mmg bumbum baby irsyad ni..comelnesss