Tuesday, September 8, 2009

Berbuker Pose Kat Luar Lg....

Hehehhe....korang jgn ckp aku malas masak... semalam adik beradik hubby ajak berbuker pose kat luar... nak tau kat mana??.. di Tasik Terapong Di Shah Alam.... Rest. tu buat ala Buffet 1 pale rm49.00 budak2 bwh 5thn x kena yg atas 5thn kena separuh harga... so anak2 aku selamat ..... korang nak tau masa kiter spai.. kiterorg lepak kat luar rest. kiterorg npk Si Adam AF dgn kwn dia nak g mkn kat rest yg sama.... anak2 sedara aku ler yg excited.. biler offer nak tangkap gambo semua malu... so x der ler gambo dgn si Adam Jambu tu...
Pkl 6.45ptg kiterorg masuk trs cari meja sebab dah booking awal2... aper lg dah dpt cari meja mkn.. operasi amik mknan spai penuh meja.. kiter booking 2 meja besau 1 meja kecik utk budak2... juadah yg disediakan dlm 150 jenis...... so selagi x penuh meja... kiterorg amik... rugi kalo x mkn.. dah bayo.. selepas aku rasa semua juadah ada yg sedap ada yg ok.. & ada yg kurang memuaskan...
Lps mkn nak jln pon x larat..... tp kuat kan jugak sebab nak g shopping kat PKNS so semangat tu berkobar2 ler.. mcm2 ada cantek2 baju..ada lah beli sikit2.. tp luper lak nak snap...























4 comments:

Diana (Mama Adam Mukhriz) said...

wah bestnya berbuka ramai2 nieh ;-)

ibu_umairah said...

wow..banyak menu!!!nampak sedap jerrrrr

Ayu Jaffar said...

tu dia... sampai tak nampak meja :p

M@L@ said...

diana - a'ah seronok...

ibu-umairah - mmg byk menu nyer..spai naik tegang peyut.. hehehhe

ayu - hehehehe....tu ler psl