Wednesday, September 16, 2009

SAHUR PG TD MKN MCD

Pg td bangun nak masak tp luper klr kan ikan dr peti ais mlm td so x jd masak ikan masih keras. Kejut kan hubby srh beli kat kedai mamak roti canai jer...mane tau hubbyckp dia belikan burger MCD utk bersahur... lg ler aku suker...lps tu aku call biras aku srh kejut kan anak dia... suruh ikut sama beli MCD sebab anak buah aku mmg nak mkn MCD tp x der org nak bwk..ayah dia malas nak klr pg2.. so menu pg td BIGMAC & french fries + air milo tp minum pon..hubby pulok beli roti canai kosong sebab hubby x minat sgt burger MD...



3 comments:

Diana (Mama Adam Mukhriz) said...

dasat tue buka mcd .. sure dekat dgn rumah akak nie ;-)

SyaNa said...

aiyooo best nye sahur
laparr la plak tgk fries tu

M@L@ said...

hehehhee...Tak ler dkt sgt.. kat giant bkt tinggi tu...

syana - hahha..mmg best & senang..mlm di beli lah utk berbuker..