Wednesday, December 9, 2009

Eisya Belajau Color

Sejak hantau eisya ke Nursery..
eisya dah pandai color....(skrg eisya dah 2thn 11bln)
walaupon masih kurang cantek & terklr2...
tp ok lah jugak...
dah boleh baca ABC to Z...
Kirer One to Ten,
baca Alif Ba Ta spai Yah..
doa mkn...
&
pandai nyanyi... tu jgn ckp ler lagu Superman pon dah tau..hehehhe....
Mlm td lps mkn eisya dah klr kan buku coloring nak color2...
si abg pulok sibok tlg sharperner kan pencil color...
bkn nak duduk sama belajau color tp tu yg si abg rajin buat..
lps tu trs g main dgn sepupunyer kat luar...sabo jer...
dah lah aku x tau nak cite aper tgk jer lah gambo yg ada....
Eisya dgn tekun nyer tgh color...

Tgk kat blkg tu si abg dah lari nak pegi main...

Canek tak ibu???kakak color...Cantek sayang...

Kwn cantek tak? saya color...

Senyum lebau...

D For Dog

Tgk lah hasil eisya color yg blom habis lg.. pkai hentam color kan dog color oren lps tulang color biru..hahahaha...ok lah tu...





6 comments:

lily azliyana @ mama zara said...

okla tu si eisya color. at least anjing 1 color..tulang 1 color..heheheh..Zara still conteng2 jek buku kaler tu. kdg2 time die geram sgt die koyak plak buku tu..haruu...

M@L@ said...

ok kan...
yer ker takper nanti lama pandai...

fazilzura said...

yuhuuu tuan umh ...

wahhhh pandai nye eisya mewarna..
zr pun nk anto akil ke taska... mmg sonok tgk perkembangan diorg kan

M@L@ said...

zura - yehaa...tks..mmg sonok tgk anak kiter dah pandai...

Ayu Jaffar said...

kemas jugak hasil keje eisya..

nak dia campo kaler2 tu sume ye! kalo yaya habislah! byk2 gambo tu satu kaler je dia pakai...

M@L@ said...

ayu - bleh lah..