Wednesday, November 11, 2009

Gambo Raya Tahun ni...

Mesti korang ckp nape aku letak gambo raya lak ni... sebb nyer gambo2 ni baru aku dpt...susah payah aku nak dpt kan... ( malas lah nak citer )..janji aku dah dpt.....tu pon ada lg yg tak dpt aku upload...sakit nyer hati... aku psl gambo2 ni mmg suker sgt....teringat masa camera hilang sedey nyer bkn kepalang...yer lah mcm2 dlm tu...ok lah malas nak igat lg cite2 lama... kalo sape yg sudi nak tgk, tgk ler... wokey...


Di pagi Raya masa ni nak minta ampun maaf...(tema thn color hijau...)

Senyum lebau hubby aku biler aku mintak ampun & maaf... mane tak nyer org tgh snap gambo tu yg dia tergelak ... malu ler konon...


Kami sekeluarga...thn dpn tambah lg 1...hehhee



Bergambo dgn Ibu mertua Ku...

Bersama Biras2 & Ibu Mertua Ku..

Cucu2 mak dah 18 org...berkemut2 dah...


Hubby & abg ipau ku


















































1 comment:

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

cantek nyer tudung akak pakai...
ala2 tok ct...
hehhehe