Saturday, November 28, 2009

Hidangan Di Hari Raya Aidil Adha..

Selamat Hari Raya Aidil Adha pada semua kwn2 semua... Mesti ada yg blik beraya di kg.. tp aku x blik raya di rumah mil jer.... sebb nyer cuti 1 hari jer ari sabtu dah kena keje... tu yg malas nak blik... kalo ada cuti lama baru aku blik.. dkt jer kg aku melaka... tp kalo blik kg 1 hari jer x best..x syok...mesti nak byk ari baru best..hehehhe...
Ni pulok cite smlm mil & adik ipau masak lauk2 dibwh ni......
Dah lah x tau nak cite aper tgk jer lah yer....

Ketupat palas

Ketupat Nasi


Rendang Ayam
Rendang Daging

Sambal sotong


Masak Lemak Lodeh

Sambal Kacang














1 comment:

ida81 said...

sedap2 makanannya tu...terliur i tawww....hehe