Tuesday, November 10, 2009

Mempelam dr Melaka...

Hahahhaa..
aku saje jer bukak topik bg korang semua terliur tgk ...
aku dpt buah mangga ni masa blik kg aritu..
tu pon dpt 2 bijik jer kecik jer buah nyer... buah mangga epal..
rasanyer lemak2 x masam pon walaupon blom masak..
aku spai umah pkl 9.00 mlm... malam tu jugak aku bedal...
sebbnyer dah tak leh tahan lg tgk buah tu...
habis aku sorang mkn..ajak hubby join sekali dia x nak aper lg aku mkn ler sorang....
si eisya amik 1 ulas tp x habis jugak..
kalo ada rezeki blik kg lg nak pegi amik lah...buah mangga ni sedap...
org kg dah tak pandang buah2 ni.. mane tak nyer ada jer depan mate...nanti aku blik tlg habis kan..hehehehe


mmg sedap... cicah dgn kicap kipas udang + cili padi + gula ....


Habis 1 bekas ni aku mkn hehhehe...

4 comments:

~~ciklinn~~ said...

perghhhhhhhhhhh mmg terliur2 aku tau...

M@L@ said...

heheehe...

Ayu Jaffar said...

mala!

tahniah ye... tak tau pulak awk pregnant :p

M@L@ said...

tks ayu...