Monday, April 27, 2009

Homeworks From Shiem

Pg td bukak blog baca kat shout box.. si Shiem bg Tag.. nasib senang jer...dgn pantas kilat kiter buat...

1) Letakkan Gambar Anak yg baru lahir. Gambar kalo boleh mestilah gambar yang masih dalam wad maknanya gambar anak hari PERTAMA.

sorry lah yer gambo masa dlm wad tak amik langsung so kat umah nyer yg ada..


2) Letakkan butir ini :
Nama penuh : Muhammad Farris Irfan Bin Fadil
Nama Panggilan : Aisy @ Abang
Jantina : BoBoy
Tarikh Lahir : 4hb Oktober,2005
Tempat Lahir : Hospital Tengku Ampuan Rahimah
Berat Lahir : 3.2kg
Cara Kelahiran : Vaccum Normal

3) last sekali... apakah harapan korang pada anak ini.. dan korang nak anak ini jadi apa besar nanti... dan KENAPA..?senang kan....??
Harapan seperti jugak ibu2 yg lain inginkan anak ku menjadi anak yg soleh, menghormati org tua & menjadi seorg yg berguna....dah besau nak jd aper yer... saya tak kesah walau aper pon bidang yg diceburi janji menjamin masa depan... saya akan support...saya x nak tentukan aper2 jua minat utk anak2 saya biar diorg tentukan.. Yg penting jln yg betul.... Saya akan sokong...

4) so aku nk pass tag ni pd 5 org ibu2 yg bertuah..sila2 la wt homework ni ye
* Eza
*azizan
*Fieza
* Ciklin
*Fazayu

3 comments:

~~ciklinn~~ said...

huhhuhuh ada homework ka....

owh nama betul abg fariss yer...

eza said...

mala wat masa skarang aku dilanda penyakit"M".Kalu dah ok nanti aku buat ek...

wei nak kena boh gambar ker???nak kena korek ler kat umah.kt pc opis ni ilek....harap bersabar yer....

M@L@ said...

ciklin- yer kena buat tau...
eza- ok lah biler penyakit 'm' ko hilang buat ler...pegi cari kat rumah korek dlm almari...