Thursday, April 9, 2009

Sederhana Itu Indah


Dpt award nie dr Cik Adik kecik molek Syana..
Si Syana siap ckp pengikut setiap kat blog dia leh amek..
Walaupon aku baru kenal dia..& baru 2, 3 kali masuk blog dia..
Aku pon kecek kat dia so si Syana siap ckp sile..sile..
So tanpa malu & segan aku pon amik ler...hehehehehehee...
p/s : Kalo korang nak amik award ni dr kiter amik lah dialu2 kan...



6 comments:

SyaNa said...

hahaha..sile...sile....

T.u.Y.a said...

kak mala..ehem..ehem...hehehehehh..ehem ehem ada maknaaa tu!!!

M@L@ said...

syana - ha'ah sile... sile...

T.u.Y.a - dah tau amik jer lah tak yah ler nak ehem..ehem..sile..sile...

~~ciklinn~~ said...

okess ku amikk..

shiemz said...

ghajin mala jawab tag... hehehe

M@L@ said...

shiem - saya mmg gajin buat... nak2 tgh free dialu2 kan...