Tuesday, January 5, 2010

Gambo 1st day Aisy Kat Tadika

Ni saya tempek gambo Aisy kat sek...

Aisy ngan beg Ultraman....tgh tunggu cikgu dtg..

Tgk aper tu abg?...

Cikgu dah spai.. tgh panggil nama utk bg name tag..


Keadaan masa tu bising sgt...sebb ada yg menangis...

Turn Aisy dpt name tag... tp tu lah cikgu tulis nama salah Muhd Farris bin Muhd Fadil..nama ayah x der muhd.. lps tu nama Aisy pulok x penoh tetinggal Irfan
sepatutnyer Muhd Farris Irfan Bin Fadil...Cikgu2...lps ni tlg betul kan yer...

Pembantu cikgu tlg pakai kan name tag kat baju Aisy...

Eisya & Zika yg belakang tu ibu Zika adik ipau aku... tgh tgk anak nyer si Wani... si Wani dah 6thn so kelas x sama dgn Aisy...

Suami Terchenta....driving blik umah...

Ibu Aisy..



5 comments:

~~ciklinn~~ said...

yeyeyeyeyey aisy kita sama2 gi sekolah.... hehheehe....

aisy linn pun berkobar2... kol 6.30 dah bgn n siap2..dia ikut abg aliff dia bersiap2....

mala sihat ker kamu....?? linn dah mula tak larat nak duduk lama2 dah... sakit tang pinggang n punggung tahap gaban dah skrg nie...

naurah makwa said...

berdebar tak kak hantar anak gi sekolah?tak sabar nak rasa expr. tu..huhu

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

Ibu Aisy nak inteprem gak

hehhehehe

M@L@ said...

lin - hehehhe...a'ah lah aisy kiter sama sekolah...

mala sihat..mmg lah lin mala pon x leh dok lama..kalo dok lama nanti bangun sakit tang punggung jugak...anak kiter sama tahun lah yer..cuma beza bulan jer nanti..hhehee

M@L@ said...

naurah - bedebar x der lah dik..rasa gembira tgk anak kiter bersemangat nak sekolah...


yanie - hehhehe biasak ah...