Thursday, January 14, 2010

X der KOJO....

Tajok yg best kekekke....

Masa ni baru lps mkn...head dept aku pon dah kuar.. aper lg aku snap ler gambo aku sendiri...

Dah 25Minggu skrg ni...

Jgn mare yer...mak mmg tgh free....

HAHAHAHHAHA...

Comei kan bb Tu mate BULOT...

Mintak ofis tlg snap 1... gambo penuh...






9 comments:

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

hahhahhah

memang dah tak ada keje....

comey arr wallpaper pc akak..

comey mcm cik yanie gebu...

kekkekek

M@L@ said...

hahahahehehe....
comey kan budak tu dpt mate dia pon jd lah...
cik yanie pon comey jugak...x puji kang mengajok...ermmm...

Intan said...

Waaaa comels nya bb kat wallpaper comp tu!

Teringat kembali zaman peknen kan arissa, sama lah ngan yanie wat tu dok letak gbr bb comels kat pc :)

Seronok nya yanie dah nak masuk 3 ;)

Intan said...

Eh sorry mala, intan leh silap tulis nama yanie lak instead of mala...pagi2 buta nie mata pon dah kelabu...ekeke :D

Sorry ek ;)

naurah makwa said...

tak nampak perut akak..kocit jer..naura pun berperut kecik..hehe

M@L@ said...

intan - comel kan... ala tak per salah nama jer...

naurah - kocit yer.. tp budak2 ofis semua ckp peyut akak becau...

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

kak mala
tak nampak pon perut akak..
baju akak besau ke...

tunjuk laa gambau perut..
hihihi

M@L@ said...

fieza- ko nak tgk perut akak yer.. meh sini aku bg tgk yg real nyer...hehhee

cik mas said...

waaa dah 25 minggu. tk lama lg gak tu.. mudah2an sumernya slamat ye. comey la baby kat PC tu :D