Friday, January 15, 2010

Happy B'day To Nurul Farisya Irdina ~ 3Years

Hari ni Genap Anak ku Nurul Farisya Irdina 3Thn (15/1/2010).
Begitu pantas masa berlalu...Ibu & Ayah doakan semoga anak ibu sentiasa sihat, jd anak yg soleha, belajar pandai2, hormat org tua & dah besar tolong ibu & ayah...
Ibu, Ayah & Abang Sayang Kamu Kakak....

Tgh free ni ibu update sikit gambo Eisya masa kecik2.. yer sayang... mmg x byk pon tp cukup bermakna buat ibu sebagai kenangan..nanti eisya dah besau bleh lah tgk muker eisya masa bb comei sgt...gambo atas ni dr Eisya masih dlm hari hingga baru belajar bertateh jln.....

Gambo Eisya Mencecah 1 thn - 2 thn
Masa 1 thn Eisya dah bleh jln..masalah yg dihadapi eisya berat badan susah nak naik & senang sakit.... tiap2 bulan g checkup doktor mesti bising anak berat tak ok... kadang tu spai berat turun lg bkn nyer naik... risau sgt2 mcm2 vitamin bg still gak berat mcm tu... mmg tak puas hati pegi bawak ke klinik swasta...nasib doktor yg attend tu bg tau ada kanak2 yg mcm eisya mkn aper pon berat x kan naik...senang hati biler doktor ckp mcm tu...Eisya jugak senang sakit dlm sebulan 2-3kali pegi doktor.. senang sgt kena demam,batuk & selseme...spai naik risau dgn anak dara sorang ni...biler sihat jer nanti mesti sakit blik...Tp Alhamdulillah...skrg dah ok...


Yg pling latest gambo anak dara ku... skrg ni dah pandai nak melawa... semua nak cantek2 jer..... dah pandai makeup sendiri.. kalo dok senyap dlm bilik tu mesti ada benda dibuat nyer habis lipstic ibu di tenyeh nyer...pandai lak tu guna.. nak pegi nursery pon nak pkai lipstic...kalo dah pkai lipstic berckp tercontrol2 mulut muncung sedepah nyer...takut gincu hilang...Sejak hantar ke Nursery ni dah pandai baca ABCZ, 123-Belas2, Alif ba Ta.... yg pling pandai menyangi & menari pantang dengar lagu hindustan automatic trs jogek...mulut pon leh tahan..ada jer benda ditanyer kalo x tau...ok lah tu jer psl anak dara ku...

p/s : Malam ni Ibu Ayah beli kek kesukaan Kakak yer... nanti kiter nyanyi sama lagu happy besday to You yer cayang....lps tu kiter mkn sama2 dgn abg,kila,aqil,abil,ayol,wani,zika,ucu,mak,uteh,acik,rayyan & semua kerabat kiter....




4 comments:

lily azliyana @ mama zara said...

Hee..cumeinye Eisya mase baby..=D

nway, Happy 3rd Bday for Eisya..semoga jadi anak n kakak yg baik utk adik baby nanti k..hehe

mama tisya said...

rupanya eisya sebaya ngan tisya ye...cuma beza bln je...cz nmpk eisya mcm bdk beso....anyway happy busday eisya..smoga jd ank yg solehah

M@L@ said...

erryn - a'ah sama baya dgn anak akak.. mane eisya besau dlm gambo jer.. kat luar kecik kurus jer org nyer...

Ayu Jaffar said...

hepi belated birthday eisya ...

semoga panjang umur & menjadi kebanggaan ibu & ayah :p