Tuesday, February 10, 2009

8.2.2009 Ulang Tahun Ku Yg Ke-??

8hb February '09 Hari Ulang Tahun Saya...


*


*


*


*


YG Ke-30

Semoga aku jd Tabah & kuat dlm aper jua dugaan,
Murah rezeki, sihat waalfiat & Semoga kami sekeluarga sentiasa bahagia selalu.. amin....
Tq kat hubby.. apa pon yg abg beri cukup bermakna bg diri saya... ( cewahhh )
Tq Aisy & Eisya.. nyanyikan lagu heppy b'day utk ibu... Ibu SAYANG Aisy Eisya...



*



*
TQ kat semua budak2 ofis yg sporting..
Sedap kek Coklat Fruity.....nYUm3x...
& TQ bg hadiah..
cute sgt2....saya suker!!!!!


Tarrrra...kek utk me..Steven & ah tat


Byk Sungguh Lilin....Kalo nak tau bln February kat ofis ada3 org termasuk diriku..iaitu steven & ah tat tp dia tak de pulak.....ME 30yrs, Steven 29yrs & ah tat 32yrs.. tu yg byk lilin...


Me & steven.. Tgh tunggu lagu yg diorg nyanyi habis...tak sbo nak tiup semua lilin... hehhehehehe

Jari jemari ku memotong kek...

Kek yg akan masuk dlm perut ku ini..

Yeh..Yeh..yeH... dPT 2 Hadiah lg tue.... TQ...U ALL...

4 comments:

Eda said...

happy birthday..mala..
kena panggil kak mala pehnih sebab baru tau umur..muehehehe..
moga panjang umur..murah rezki..n diberikan kesihatan yg baikk..;)

dah masuk angka 3 yer..ngerikan??..hehe

Dikaulah...Cahaya Kehidupan said...

tu lahhhh.. mcm tak caye jer...tak kesah panggil jer akak..
tq sebab wish utk akak...

ida81 said...

hepi besday...sedap nmpk kek tu...haaa..baru tau umur..mcm ni saya pun kena panggil akak le....ye kak mala...hehe

Dikaulah...Cahaya Kehidupan said...

terima kasih...boleh tak kisah..dik ida..