Thursday, February 5, 2009

Untung nyer Ade Jiran..

Mlm td me & hubby nak pasang tirai kat pintu masuk dapo..
Biler dah acu kat dinding tu sama2 ngam..
Hubby siap tanda tpt yg nak ditebuk lubang tu.. biler ketuk punyer ler keras spai sompek dinding tu..
langsung tak luttt.. spai berpeluh hubby mengetukkk...
pikir punyer pikir kena gak guna drill tp kat umah kiter org mmg tak de bende alah tu..
Hubby pon pegi tanyer jiran klau2 diorg ada.. nasib jiran ada drill tue..
siap bawak tangga lg tu..kiter org cuma pkai kerusi jer kekkeke..
Jiran tu siap bg cadangan lg klau ko beli kayu langsir tu lg cantek..trs sangkut jer..
biler si amid tu dah bg cadangan hubby mcm setuju jer. siap ckp bagus gak idea ko...
Trs tak jd pasang...
Lps tu hubby mintak tolong lg kat jiran si amid & si awang
Tlg betul kan air pancut kat master room sebab air tak nak klr..
Dah puas buat mcm2 tp tk leh jugak..
Nasib jiran ni pandai sebab dia ckp kat umah dia pon kena mcm tu.. tu yg dia tau aper nak buat..
Dia bukak kepala paip tue.. biarkan air klr spai abis lps tu pasang blik .. baru lah air pancut tu boleh klr...
pg td dah boleh guna syok nyer mandiiii..
TERIMA KASIH YER.. AMID & AWANG..

2 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

SAMA2 KASIH----amid n awang jawab...

he he he

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

Dikaulah...Cahaya Kehidupan said...

mcm ler kenal...