Saturday, February 14, 2009

Mak Long Lindu Cama Irsyad...

video

Muhammad Irsyad Muizz..

video

Eisya with bb IrsyaD

^

^

Video ni rakam masa kat kg..Tetiber Rasa rindu kat anak buah ku yg bulat montel tue..

Mak Long Lindu sama Irsyad.. biler mak long dpt cium pipi irsyad yg tembam tue..yg bau lemak berkrim tu

Tunggu nanti mak Long dtg umah Irsyad yer...

Biler tgk video ni kelakau jer tgk gelagat Eisya konon2 nak pakai kan stoking & pampers utk bb..

Eisya mmg suker bb kalo jumper bb dia akan cium,siap nak dukong bb lg tue, suapkan susu,

lg 1 Eisya akan amik punting bb tp bukan bg bb dia yg hisap..hehehhehehe.. masa kecik2 bg punting

tak nak biler dah besau baru ler nak..

OK lah jom tgk filem terbaru saya yg tidak ditayangkan dimana2 Pawagam..

RUGI KALO TAK TGK HEHEHEHHEHE

No comments: