Tuesday, February 24, 2009

Our Lunch At Tanjung Harapan

Hari ni lunch tah aper mimpi kiter org pegi berkelah kat Pantai Tanjung Harapan... ni semua angkara si Eza dia siap suruh bawak surat kabo lg utk buat alas nanti...Lps beli mknan masing2.. Trs pegi ke pantai cari posisi yg best... si eza siap ada standby dlm kete tiko lg...aper lg trs bentang, bukak semua mkn ngap ler...seronok ler pulak sesekali mcm ni..dgn angin yg sepoi2 bagai.. rasa nak trs lepak2 kat tepi pantai... kalo ada bantal syok tido tu..kekekekkeke..jom layan gambo kami lg...

Pemandangan Pantai Tanjung Harapan Port Klang ...

Menu yg kami beli mcm2 ada... jom jamu mate...kihkihkihkih...
1st pict. ~~ Kiter org yg sempoi pakai seliper..
2nd pict. ~~ Tikau terbang import dr bonet Eza
3rd. ~~ Kete dak Eza yg byk berjasa..pd kami...nanti leh planing pegi lg kihkihkih...
Bismillahhirahmanirahim.... makan dulu yer!!!...
Sambil mkn.. cuci mate & hirup udara segar bugar...hehehhehehe



Kowang tgk aper yg ada atas pokok tue??...
Taaaraaa... muker akak yg kekenyangan..bye..LAUT...

4 comments:

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

tahniah anda antara top 10 pengkomen setia blog saya .. congrats ... TQ ..teruskan menjadi antara top 10 ;-)

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

oh laut aku sungguh merinduimu

~~ciklinn~~ said...

wah pasni leh lah kita dating kat sini yerk.. linn pun kdg2 suka gak lepak2 kat sinie.... hahahah

Dikaulah...Cahaya Kehidupan said...

diana ~ akak byk komen yer..mmg akak selalu jengok blog adik...

Crazy beautiful88 ~ Rindu laut ker meh dtg sini...

Ciklin ~ mai ler sini.. leh belanje mkn ikan bakar