Friday, February 27, 2009

Toyota Alphard Abg Ipau Ku...


Semalam balik dr keje lalu depan umah Abg Ipau..tgk kat car park ada kete baru..Toyota Alphard..
Pagi td YM dgn biras aku bini Abg ipau aku ler...tanyer kat biras.. wah kak semalam lalu npk kete baru, patut ler ada bau kedai...... Oh..kowang dah npk lah yer...baru spai 2 hari yg lps lah, blum rasmi lg pon..
So aku suruh biras bg gambo kete baru itew cun siot...tak sabo kiter org nak ronda2 dgn kete baru mu itew!!!Rezeki2.... doakan kiter org dpt pakai kete becau jugak...huhuhuhuhuu...


Toyota Alphard kete baru Abg Ipau

View lg dekat.. Tunggu kau Alphard !!!..kami akan Ronggeng Kamu 1 Kampung...kihkihkihkih.. Abg Ajid leh pinjam tak???...hehehehheheheheh

Estima hanya tinggal kenangan.. byk berjasa dgn kami jugak.. selalu gak pinjam kalo balik kampung

Mini Coopper Biras punyer utk angkut anak2 nyer kesekolah & balik sekolah...
p/s : no flat aku edit takut ler aper2 nanti..skrg ni mcm2 leh berlaku..bkn aku nak menunjuk tp saje2 utk blog aku sebagai kenangan..

2 comments:

said...

kete semua MANTOP2...
he he he
yanie suka tgk mini cooper..
comel..nak2 kalau kaler puteh
hadoi...bikin jatuh chenta..


(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

M@L@ said...

akak pon suker mmg comei..