Tuesday, July 21, 2009

Janji Ayah pd Aisy

Hari Jumaat lps Doktor srh dtg lg sebab nak tgk jari Aisy..... sebab ada kesan2 luka hitam pd jari & darah masih klr... so kali ni biler doktor check... doktor ckp bagus npk dah ok sikit dr sblom ni... Alhamdulillah...Tp seblom pegi Aisy dah buat permintaan dia tak akan pegi jumpa doktor kalo Ayah tak bawak pegi Funfair.. sblom klr kete siap aisy remind ayah nyer lg janji yer lps jumpa doktor bawak aisy pegi funfair...yg kelakau nyer aisy siap ckp.... kalo tipu.. berdosa... nanti mati seksa...hehehheehe.. mane dia belajau tah... so lps doktor dah check pembantu doktor dah balut jari Aisy... trs Aisy ckp Jom ayah kiter pegi Funfairrrr......yehhhhh!!! punyer lah suker... Kena lah hubby tunai kan janji....biler spai kat funfair... rasa skit pon hilang.. semua permainan nak main... kiterorg yg risau.. sebab dgn org ramai...takut terlangar...tp dia tak heran pon....begitu teruja anak aku ni....so tu jer lah citer nyer Janji Ayah Pada Anak.. heehhehehhehe....


Klinik tpt AISY kena check...


Sempat lg main...seblom doktor panggil...

Balutan sblom dicuci...

Jari Lps dicuci...

Hitam isi nyer ...

Buaian yg laju serun aku tgk org yg naik..terjerit2...



Suker lah dia lps dpt g funfair...


Muker Happy walaupon tgn berbalut..janji hati puas...




10 comments:

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

he..he.. bestnya dia ... janji kena ditunaikan kak ..;-)

M@L@ said...

diana - tu lah dik kalo tak tunai kan janji spai biler dia akan igat... spai kiter bwk...so ayah dia dah janji kena lah bwk gak...layan jer lah...

naurah makwa said...

amboi..pandainya dia..

SyaNa said...

suke nye dpt pegi fun fair..
tipu dosa, mati seksa...hahaha comel btol

E-Marlin said...

lawakla..tgh-tgh sakit pun ada hati nak gi funfair tu ...

tak tahan tang...kalau tipu dosa, mati seksa hehehehe....

[yAN!e][pUTraJAya] said...

semoga cepat sembuh budak comey.....

ibu_umairah said...

walaupun jari masih dalam pantau....janji mesti tunaikan!!semangat tengok anak bujang ini

Nurhayati said...

sronok bila kita dapat tunaikan janji. tgk Aisy happy lagi seronokkan.

eza said...

eisya mana??? tinggal ek....sampai hati ayis tinggal adik....

M@L@ said...

naurah - mmg pandai dia bodek..

syana - tu lah ayat power anak akak skrg..

Marlin - mmg lawak...

yanie - tks ucu yanie...

ibu umairah - tang tu dia mmg semangat...

nurhayati - ha'ah suker sakan dia mlm tu...

eza- eisya ikut tp eisya x nak main... dia takut...