Wednesday, July 8, 2009

Kebaya Nyoya


Berkenan dgn baju kebaya nyoya ada pegi tgk kat melaka mahai ler pulok... 1 baju jer dah ratusan... pendamkan jer hasrat nak beli... mcm mane tah ari tu aku dok kunjung-mengunjung blog kwn2... dari 1 blog ke 1 blog... ternpk kedai ni kalo nak tgk klik sini... http://ellynacollection.blogspot.com/ cantek2 kain2 adik Ellyna jual..harga pon berpatutan.... malahan adik Ellyna jugak amik tempahan baju...... tp aku blom penah tempah lg sebab baju aku dah hantau toiler... So pg td baju yg aku beli dgn adik Ellyna dah spai... cantek sgt aku suker... kalo ada rezeki lain kali leh lah beli kat sini...


2 comments:

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

kak cantik bj nieh .. kak slim pakai apa pun cantikkkk ;-)

M@L@ said...

diana - thanks.. mmg akak kurus tp ada gak lemak2 degil tang perut ni hah...hehehe