Monday, July 6, 2009

Jemputan Kahwen & Cukur Jambul

Hari minggu dpt Jemputan Kahwin kat Dewan Sek.Cina aper nama nyer tah...kekekeke... kiter tukang ikut jer so tak amik port langsung nama dewan tu...so pg tu hubby call abg suruh jumpa kat umah mak... pegi sama2...dlm pkl 12.30 kiter pon pegi ler.. tak jauh pon dkt klang jer...igatkan dtg trs dpt mkn ruper nyer kena tunggu penganten.. mkn sama2....lps mkn kiter org trs pegi lg 1 jemputan kenduri.... jom tgk bwh sekali ada entry nyer....

Pelamin Color Kuning Diraja...



Dua pempelai... cantek pengantin pompuan tu... tp tak dpt tangkap dkt2 malu ler.. ni pon pkai camera hphone kapcai...so not clear lor...



Panten turun nak g mkn...


Panten tgh mkn...




Yg tudung putih tu maid abg ipau aku, mil & anak buah...si Humairah




Anak bujang ku npk besau biler pkai kemeja...




Me & Eisya


Me & Biras


*


*


*


*


*


*


*



Hah dah spai.... perut masih kenyang lg dah kena mkn lg.. lauk pulok masakan kampong mmg sedap... ada kerabu, ada ayam masak merah, begedil, daging masak kari, daging kambing masak kari & aper2 lg lah...Masa spai majlis cukur jambul dah lepas.. so dpt tgk bb jer lah yg tgh syok tido... mcm mane bising pon dia tetap tido... Nama BB ni NUR SABRINA... comei sgt.. putih melepak...Lps gk2 bb trs balik.. tp ak balik rumah.. kiter org pegi mane nak tau tunggu next entry....chauuuu...



Sgt comei bb.. kulit putih melepak...hidung mancung...mesti dah besau cantek...

alorr... syok nyer dia tido...



4 comments:

ibu_umairah said...

wow meriah nyeee makan2....mest best kan!!!!!suka tau g kenduri kawin

ibu_umairah said...

wow meriah nyeee makan2....mest best kan!!!!!suka tau g kenduri kawin

M@L@ said...

ibu-umairah - ha'ah mmg meriah mknan nyer.. tp bkn kat kenduri kawen yg meriah mknan nyer tp kat kenduri cukur jambul..masa kenduri kawen tu.. masakan mamak semua nyer.. saya tak suker sgt...

[yAN!e][pUTraJAya] said...

uish..kenduri kawin...
sangat best...hehehe

alallalala..tomey nyer baby....