Saturday, July 18, 2009

Jari Aisy kena Jahit 3 jahitan...

Mlm td hubby call saya dia bg tau yg dia bawak Aisy ke klinik.... say tekejut lah nape polak nak pegi klinik... biler tanyer kenapa ... Hubby ckp tangan Aisy terkepit gate kat umah mak...berderau jantung...citer nyer mcm ni.. hubby nak masuk kan motor,.... so hubby suruh anak buah tekan button biler pintu tu terbukak hubby park motor... dan srh anak buah tutup blik pintu... masa pintu gate tu berjalan Aisy & anak buah berdiri kat besi palang ...mmg diorg suker pijak palang tu...dah byk kali larang pon diorg akan buat jugak.. kalo dah budak2 ckp mcm mane pon dia akan buat.... dijadikan cite..biler pintu gate dah tertutup rapat.. jari Aisy termasuk dicelah pintu gate... masa tu hubby terperanjat tetibe Aisy menjerit... cepat2 tekan button on blik biler pintu bergerak terbukak hubby tgk jari Aisy dah berdarah... hubby trs amik kain balut bg darah tak klr lg tp biler bukak kain nak tgk.. kulit terkoyak besau... biler dah tgk mcm tu dgn aisy terjerit sakit.. trs bwk klinik masa kat klinik doktor cuci & jahit....masa kat klinik hubby call bg tau psl Aisy.... risau nyer patut lah masa kat tpt keje dah rasa lain mcm hati ni risau jer mcm ada sesuatu nak berlaku rupernyer bende yg burok berlaku... masa tgh ckp dgn hubby dlm phone...aisy pon nak ckp .... ibu... SAKIT!!!!... tangan aisy darah....masa tu saya tak tau nak ckp aper... rasa nak nagis.. sebab tak de sama.....cuma ckp dah2 nanti baik yer sayang.....kejap2 saya tepon tanyer mcm2 mane...hubby ckp tgh jahit... biler spai umah saya tgk tgn aisy dah berbalut... doktor ada bg ubat thn sakit & antibiotik... trs bg mkn nasib senang mkn uba anak saya mmg senang mkn ubat kalo bg guna injection tu... hubbby ckp ari ni kena pegi lg doktor nak tgk lg....semoga anak ibu cpt sembuh yer SAYANG...


Jari telunjuk Aisy yg kena jahit...


Pg td sempat lg snap...nyenyak tido...


Pg td mandi nasib tak nangis... cuma doktor ckp jgn kena air...Besau kan balutan tu..

Masa dlm kete nak pegi keje... saya klr kan lah hphone.. Aisy dah tau.. ibu nak tangkap gambo aisy yer....


Sayang anak ibu ni.....jgn nakal2 lg yer.....

9 comments:

mama tisya said...

alahai sian aisy....ngeri tul kalo dgr bdk2 kena jahit ni

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

alahai siannyer smp kena jahit plk .. take care yer ;-)

M@L@ said...

erryn - mmg ngeri masa pegi cuci luka kat klinik spai naik pitam akak dibuatnyer biler tgk darah dgn aisy nangis menahan sakit...tak tau nak ckp mcm mane lah..

diana - tu lah nasib tulang jari x aper2... thanks dik..

naurah makwa said...

alahai..ciannya dia

eza said...

huhuh...siannyer...

ibu_umairah said...

kena jahit..mesti sakit kan!!!aduuuuyyy...

M@L@ said...

naurah & eza - mmg kesian lah jari dah halus..

ibu umairah - mmg sakit.. menjerit anak biler time bukak balutan tu utk cuci...nangis2 mmg kesian lah...

E-Marlin said...

huiyo dasatnya kak mala..

kalau saya dengar anak nangis dlm tefon pun sah-sah tak keruan jadinya.....

[yAN!e][pUTraJAya] said...

jari yanie lak 2 minggu lepas terkepit pintu kete...

hadoi..biru kuku ibu jari kanan..