Monday, July 13, 2009

Kenduri Arwah & Doa Selamat

Hari ahad semlm di rumah MIL ada buat kenduri arwah & doa selamat. Kenduri buat lps Asar.... Menu Utama Mee Kari & Sate.. yg lain2 order.....antara yg order tapai, pai ti & roti jala... kuih2 pulak biras aku kak ros yg buat...puding jagung & seri muka...mmg sedap tak manis sgt manis2 buah....tp seri muka luper lak nak snap.... pencuci mulut kali ni buah tembikai & buat mate kucing.... so smlm xtvt mkn jer lah...spai mlm td tido tak sodar... tetibe dengau bunyi alarm dah pukol 6.00pg... anak2 semua pon sama... tak der bangon pon mintak susu... so mmg syok lah mlm td tido x der sesape mengacau.. hehehehe...dah lah jom layannnn!!!!!


Tetamu tgh mkn...

yg pempuan mkn kat dlm...

sate 20 btg bang.....Bakau bang jgn tak bakau....luper lak nak amik gambo sate yg dah bakau... dah habis di bedal baru teringat.. kekekkeke

ketupat, bwg & timun...kuah sate pon luper nak snap..tu lah smlm asyik mkn jer...

Kuah Mee kari Ketam + udang...

Ni mee kari yg i punyer...aper yg penting Ketam ada...hahahha..

Pai Ti.. mmg sedap... kuah & isi dlm tu kiter org buat cuma cover tu jer yg order...sedap kuah acu buat....


Roti jala


Tapai

Puding jagung...

Tembikai...

Mata Kucing

Pulut Kuning..

8 comments:

mummy aryan syamil said...

menu yg simple tp menyelerakan..sy pun nk wat majlis tuk arwah abah sy & smbt pose sekali...

M@L@ said...

ha'ah mmg simple dik..

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

kak sodapnyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr menu tue :-)

M@L@ said...

diana - mmg sodapppppp.....hehehhee

mama-syira said...

hai, singgah jap. terliur tengok... gulpp...

ida81 said...

wah sedapnye menu...terliur i taww

E-Marlin said...

huiyo kak mala, sedapnya tgk kari ketam tu....tang ketam tu yg besh tu!!!

[yAN!e][pUTraJAya] said...

lapor nyeeeeeeeeeeeeeee

sedap dan mantap makanan2 kat sini.....