Monday, July 6, 2009

Membeli-belah D'Nilai

Next Entry... XTVX ari ahad....
Lps blik dr kenduri abg ipau ajak kami semua pegi NILAI 3... sebab maid dia nak beli langsir.. ari raya maid abg ipau saya nak blik so dia belikan langsir utk mak dia..
Kiter org bertolak dlm pkl 4.30ptg dlm pkl 5.00pg dah spai...biler spai sana mmg rambang mate tgk...boleh sakit jiwe kalo x der duit pegi sana.. skrg ada lg kedai baru.. yg baru bukak tu pon tak sempat pegi.. dok pilih dok tgk dah berejam2... kao pegi sana tak rembat 1 -2 brg tak mungkin.. mesti ada nyer... so hasil rembatan pegi Nilai.. saya beli alas meja mkn, meja kopi, consol table & carpet...


Alas Meja mkn

Alas meja kopi & consol table

Carpet.. malas nak bukak berat.. uolls tgk belakang jer lah yer.. ala color nyer coklat + marron

8 comments:

Nurhayati said...

suka tgk alas meja makan.. cantik bangat!!

naurah makwa said...

cantik alas meja tuh..dolu naura pakai gak..skang tak bleh..Damia suka tarik

Gieyana said...

Mala ~ Byknya ko beli yer..mesti rambang mata kn bila kt Nilai tue..kita jer x pernah smpai2 pon!heheh

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

alahai bestnya .. bilalah nk ke nilai nie nak beli langsir gaksss ;-)

M@L@ said...

nurhayati - ha'ah masa tgk jer trs dah bekenan color dia terang..

naurah - kekekke damia suker tarik yer.. x per tunggu besau skit...

gieyana - mane ada byk skit jer lah..mmg rambang mate..pegi lah best...

diana - mmg best dik... nak cari langsir yer...masa akak tgk tu mcm2parten.. cantek2 pulok spai mate tak tau nak pilih.. semua nyer cantek...

eza said...

wah mala ko beli carpet...
umah aku dah lama gulung.simpan tak pakai.payah nak jaga la...lagi pon malas nak vacuum.rambut suka melekat.skarang aku cuma pakai tikar buluh jerk....tp tingin gak nak pakai carpet.skarang ni cantik2 design carpet kan....

[yAN!e][pUTraJAya] said...

ala2 english style eh kak.....cantek......

M@L@ said...

eza - yer ker ko dah gulung simpan.. umah aku baru ada 1 tu beli yg beli lg 1.. leh tukau2...mmg mcm2 design cantek2...

yanie - ha'ah ala2 english akak suker bangat...