Wednesday, January 28, 2009

Akhirnyer...

Terubat hati aku yg SEDIH ini..
Klau korang baca entry aku seblum ni baru korang paham nape aku SEDIH
TQ kat Eza kau lah kwn aku dunia & akhirat..(kekekekekkeke) Sayang kau eza...
Nasib lah kwn aku ada amik gambo Aisy & Eisya masa potong kek ari tu.. walaupon tak byk tp cukup bermakna buat aku...

Ni lah kek Aisy & Eisya..

Happy B'day to You..
Happy B'day to Aisy & Eisya...
Happy B'day to Aisy & Eisya..
Masa ni Aisy dah tak sabo nak potong kek pisau dah standy kat tangan..

Menu Utama Nasi tamato, Dalca telur Puyu, Sambal Sotong, Ayam Berempah & Nenas + timun

Menu cuci mulut buah limau, tembikai, jeli , kuih bakau & cup cake

7 comments:

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

alahai siannyer kak .. baca psl kamera hilang tue ... sabar ye .. wah kak meriah party bestday tue .. smbg ke BBQ yer .. wah ..best;-)

Dikaulah...Cahaya Kehidupan said...

ha'ah hilang.. camera kesayangan ku itew...
mmg meriah...b'day ari tu..
BBQ atas request jiran2 yg sporting..

~~ciklinn~~ said...

alahai ciannyer hilang camera... takpo nanti cik abg mesti ganti baru punyerrr......

wah meriah party tu..... best best best

Dikaulah...Cahaya Kehidupan said...

nak wat camne dah tak de rezeki.. tu yg nak dengo tu ganti baru..

ijan@2 aka ummihakimi said...

"next week bufdey ayang kan???abang bagi DSLR Nor"...

Dikaulah...Cahaya Kehidupan said...

kekekkeke buat lawak lah ko jan!!! klau dpt lg bagus doa2 kan lah yer..

[yAN!e][pUTraJAya] said...

maaf yer kak
tak dapat datang ari tu....

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************