Wednesday, January 21, 2009

Ikan Betok Kampong

Ikan Betok Kampung
Ikan ni anak bujang aku yg nak sgt..
Masa blik kg ari tu amik dr pakmertua adik aku...
Kat umah pakmertua dia byk.. so pakcik tu bg 5 ekor..
Tp sayang dah hilang 2 ekor..
Tinggal lah 3 sekawan betok..
So skrg Aisy dah ada tugas dia akan bg ikan mkn cuma yg tlg bersih ayah nyer...
Dr gaya Aisy.. ibu tgk Aisy mmg syg binatang.. yg terbaru Aisy mintak nak KUCING..
Tu nanti lah ibu & ayah fikir kan dulu yer.. sape pulak nak jaga time kiter org keje..
Ikan BETOK Kampung

Sekawan Betok

IKAN BETOK Tgh syok berenang2...

Tpt tinggal 3 Sekawan Ikan Betok..

4 comments:

~~ciklinn~~ said...

ikan betokk? 1st time ni linn degnar...

elok tau budak2 yg nak bela2 pets ni...diorg leh jadi lebeh bertanggungjwab......

wah aisy linn pun suka kucing..omak eh ja takut nak pegang kucing

[yAN!e][pUTraJAya] said...

1st time yanie tgk ikan ni
hehhehe.....

ikan betok eh nama nyer...
jangan di ketok2 ikan tu udah ler
gegegege

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

Dikaulah...Cahaya Kehidupan said...

ciklin tak penah dengau ker ikan tu.. ni ikan sungai..

Dikaulah...Cahaya Kehidupan said...

dik yanie pon baru tgk ikan ni yer..tak cantek sgt pon mcm ikan laut.. tp ok lah...

mmg kuat ketuk2 klau lapo
kuat mkn jugak ikan ni
klau bg mkn melompat2 dia cekup mkn tue...