Tuesday, January 6, 2009

Semoga Along Cepat Sembuh...

Pict. Along & Aisy d'Pangkor


Semalam ptg dpt berita anak buah ku excident dgn kereta ...
Balik dr keje trs singgah umah tgk Along..
Mmg teruk lukernyer...kat muker sebelah pipi kanan, lps tue gigi goyang, mulut bengkak, tangan & kaki luka..
Biler tanyer mcm mane boleh berlaku.. kereta langgar masa nak blik dr sekolah...
Org yg langgar tue langsung tak turun dr kereta tlg anak buah aku...mmg tak de perasaaan langsung..
Klau dah keling mmg parrriiahhh!!!!!! lah......(geram betul !!! )
Anak buah aku bangun sendiri gagahkan diri bawak motor balik dlm keadaan baju penuh dgn darah..
Mesti korang dpt bayangkan dgn keadaan sakit kena drive motor sendiri..
Yg aku bangga anak buah ku ni dia sendiri pegi klinik dulu sblum blik rumah..
Tp doktor cuma cuci luka & bg ubat sajer tp tak der bg injection..
So ptg tu jugak bawak pegi klinik sekali lg..., doktor cuci luka semula, bg injection thn sakit & kancing gigi..dpt lah mc 4hari klau masih tak ok lg luka2 tu akan dpt mc lg...
Kesian kat Along baru hari pertama sekolah dah kena kemalangan..
Mak Lang, Alang & semua doakan Along cepat sembuh..

1 comment:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

semoga cepat sembuh dik...

(^_^)

::_Yanie Putrajaya_::


*********************************