Wednesday, January 28, 2009

SEDIH.. SGT2...

Saya tak tau mana satu saya nak citer dulu sekarang nie....
>
>
>
Citer yg Gumbira ... @ SEDIH....

Ok lah citer Gumbira lg seronok..


Ari ahad (25/1/08) lps saya ada buat kenduri doa selamat & b'day party utk anak saya Eisya & Aisy..Seminggu seblum majlis saya & hubby byk buat preparation utk bg yg terbaik pada majlis itew nanti walaupon kami buat kecil2 jer. Dr goody beg utk kanak2, baju gown utk Eisya, brg2 utk masak, khemah & mcm2 lg..Menu utama Nasi tamato, dalca telur burung puyu, ayam goreng berempah, sambal sotong & timun + nenas ( semua ni mak & adik ipau yg masak.. terima kasih kat mak , ekin, nor & manja ) mmg sedap semua.. Dlm pukul 1.45tghari doa selamat dibaca oleh ustaz.. ( apa nama nyer lupa lak nak tanyer ..). Pkl 2.00 mcm tu baru majlis potong kek . Punyer excited Aisy & Eisya tgk kek Mickey & Minnie spai habis kena baju..Disini kami sekeluarga nak ucap terima kasih pada semua yg sudi dtg kawan2 ofis, jiran2 & adik beradik hubby.. & terima kasih yg bg hadiah..

Pd mlm nyer pulak ada buat BBQ ini pulak atas permintaan jiran2 kat umah saya. So blum habis penat masa siang hari malam nyer sambung pulak mkn2.. antara yg dipanggang chicken wing, ikan kembung, ikan caru & pari.. mmg seronok walaupon dah penat.. dlm pukul 12.30 mlm aku dah masuk umah sebab dah penat tp hubby dah jiran2 yg laki2 masih dok lepak spai pkl 3 pg.. Utk jiran2 TQ sama2 tlg bersihkan sampah & basuh set BBQ & Buffet..Lain tahun leh buat lg..

Citer SEDIH pulak..

>
<
>
>

Abg2 ipau aku planing nak pegi jln2 ke Cameron Higland...esok hari nyer dlm hati mmg tak ada hati nak pegi oleh sebab dah di ajak oleh abg ikut kan jugak.. tp kami pegi lbt sikit sebab mak & abah dr kg dtg so kena tunggu mak spai sini baru kami pegi sekali.. saya sekeluarga bertolak dlm pukul 2.30 ptg dlm pkl 5.45 ptg baru spai dibwh nak naik keatas mkn masa yg lama sebab jln jem.. spai aku dah mabok.. dlm pkl 10.00 mlm baru spai atas. Kami menginap di Star Regency Hotel.. mmg sejuk disana..

Besok nyer lps breakfast kami chec-out sebab nak jln2.. Tpt pertama yg kami singgah Strawberry park disini berlaku lah 1 excident yg amat2 menyedihkan.. kamu semua nak tau aper yg berlaku !!!!!.. masa klr dr kereta saya bg camera kesayangan saya pd hubby suruh peggang kejap sebab Eisya tido masa hubby angkat Eisya camera saya hubby letak atas kereta, saya masih dlm kereta pakai kan kasut Aisy lps tu trs klr.. seingat saya hubby masuk dlm poket seluar so saya diam jer lah.. masa kat strawberry park saya mintak hubby camera sebab nak tangkap gambo.. baru hubby perasan camera tak de dgn nyer..Hubby berlari pegi ke kereta nak cari camera semua dah selamat di rembat oleh org percuma2 jer dia dpt camera kesayangan ku..huhhuhhuhuhu.. masa itew hati ni hanya tuhan jer yg tahu marah ada , sedih ada, geram.. semua ada mcm api tgh panas mcm tu lah aku masa tu!!!!!... spai semua perkataan yg tak sepatut nyer aku sebut semua klr... kat org yg amik camera aku...segala sumpah serana keluar..mmg aku tak halal kan pd yg amik camera aku tu..
Itu lah citer sedih aku sebab dlm camera tu byk gambo kami sekeluarga, gambo Eisya & Aisy masa b'day blum sempat aku htr cuci lg... semua itu hilang tak mungkin akan dpt lg..huhhuhuuuuu.. sedih ni tau.. aku masih sedih lg ni rasa nak mengalir lg air mata ni biler teringat kat camera kesayang ku itu...
So semua gambo masa b'day & BBQ tak dpt lah aku kongsi dgn korang semua...
Cuma tinggal kenangan OLYMPUS 1040 sudah tiada lg.. mesti saya akan rindu utk bergambo lg..


















































































2 comments:

Anonymous said...

lerr..kesian nye kamera hilang huhu..sabo jela kan..kalau saya pun sedih..xde rezeki kan nk buat cemana...

M@L@ said...

tu lah ida mmg sedih brg yg kiter syg sgt2 hilang..huhuhhuhhuuu.. klau npk org pegang camera mesti teringat kat camera saya..huhhhuuuu