Saturday, May 23, 2009

Eisya In Ofis

Ari ni saya bawak anak dara saya pegi ofis..
Korang tau kan pasal Eisya dah tak der org jaga..
So MIL yg amik alih buat masa ni...
Sebab ari ni 1/2day....
Lg pon keje kurang so berani lah aku bawak dtg ofis..
Kalo byk keje x kan aku bawak...
Buat pengetahuan uolls.. saya akan cuti 3 hari..
Dari hari Isnin - Rabu sebabnyer masih tgh cari nusery..
Itu sebab saya amik cuti...

Hello.. sape tu?? Saya Eisya....


Tgk lah tak puas guna telepon mouse ibu nyer di jadikan telepon..

Botol sape lg.. Si Eisya lah..
Dah haus mintak susu

Muker dah stimm...
Lps minum susu..
Bg main cop..spai habis tangan...
Habis jari jd biru...
Cantek kan jari2 saya...
Pemenang Model si kecik molek...Yelah EISYA!!!!!

8 comments:

:. aYu .: said...

cute..hihi

ar-adawiyah said...

jadi keje ke tak jadi keje langsung bawak si kecik ke opis...kalau saya payahnye la nak dpat buat keje kalau dah bawak dia...

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

wah esiya mcm2 dibuatnyer .. tgh bygkan kalau adam dtg opis kita laks.. kak sy doakan kak berjaya carik nursery eisya ;-)

♥ Eda ♥ said...

hehehe comotnye main stamp tu...klau tak tengok mesti abiss dinding2 opis tu..kahhhh

Ayu Jaffar said...

eisya...jadi bodyguard mama ye :P
masih tak dpt bbsitter ye mala....

E-Marlin said...

Salam Kenal,

Hehehe.... bukan main anak dara awak ye, dtg opis wat mcm opis dia sendiri ye....

yg x tahan tu, wat mouse jadi cam henfon heheheh....

naurah makwa said...

amboi, semua benda nak dibuat phone..dah dapat ke ;pengasuhnya..

M@L@ said...

Thanks kat semua yer... saya dah dpt nursery uk eisya..akan start 1st june nie..