Friday, May 15, 2009

Sape Nyer Bunga Nie??

Nak tau sape yg dpt bunger nie? mak mertua ku dr anak2 nyer adik2 ipau aku ler beli utk mak nyer...
masa hari ibu aritu...so saje2 saya nak kongsi bg korang tgk... cantek kannnn!!!!....
masa dtg umah mak npk bunger rasa nak cabut jer 1 btg bunger ros merah tu.. geram pulak tgk...
So sape nak bg saya bunger?? hehhehehehe....




7 comments:

mummy aryan syamil said...

akk...lawanye...
tu ler sape la yg sudi nk bg kite kan sob2x...kite pun xdpt tawww uhuk2x....

ar-adawiyah said...

harmini jugak ekk walau dia main campur je bunga2 tu...nice la...nak juge....

~~ciklinn~~ said...

cantikknyer bunger tu...geram tgokk nyer..

mala ampun yalambat balas komen tu... pagi tadi dah bukak dah blog mala pehtu tau lah anak2 ku itu..lom sempat balas udah direbut dek laiff n aisy...

ni YM linn cinda_29@yahoo.com..nanti kita sembang2 yer...

eza said...

hissss...cantik nyer jambangan bunga tu mala.....

SyaNa said...

cantek l kak bunga tu
gebu2 je nmpk

Gieyana said...

cantekknya bunga tue kan! x mau bg kat sy ker?

M@L@ said...

mummy aryan - cantek kann... tu lah sape nak bg kiter...

adawiyah - tu lah campur2 pon npk cantek...

lin - sama lah geram tgk.. ok nanti mala add lin yer..

eza - mmg cantek tp dah layu..

syana - gebu..

gieyana - cantek kannn!! dah layu pon dik...dlm proses nak kering..