Wednesday, May 6, 2009

Hobi Saya...

Saya mmg suker tanam pokok...
paling suker pokok berdaun kalo bunga ni kurang sikit...
sebab susah nak jaga ...yg jenis daun ni senang...
Semua segar bugar... tiap2 pg saya akan siram...
Saya akan letak baja 2 minggu sekali.....
Nama2 pokok jgn tanyer saya tak tau..
korang pon mesti ada hobby gak kannn!!!
Jom tgk hasil tangan saya menanam...
Menjadi semua nyer hehehhehe....

******
***********************************

******


Saya panggil Pokok keladi bulat..sebab daun dia bulat2...hehhehe

Mcm ekor tupai.. so saya panggil pokok tupai..

Ni nama nyer rumpai darat.. tgk mcm rumpai kann..

Sape tak kenal tak tau lah.. pokok kelapa lah...

Lidah Jin

Pokok duit2..

Ni pulak namanyer pokok Anak Lidah Jin bentuk bunga ros...

ni pon sama...

Lidah Buaya pulak.. mcm2 nama ada..

Satu2 pokok yg aku tanam ada mengeluarkan bunga.... aku bg nama bunga seri pagi...sebab time pg jer dia kembang.. ptg layu...

Halaman ku yg kecik comei molek...kekekke...

8 comments:

Mamamanja said...

cantik pokok yg ada bunga biru tuh

mama tisya said...

bgs ler suka cucuk tanam...eryn tk suka lgpn eryn tkleh sgt ngan tanah ni cz tgnku alergik skit...kalo main2 ngan tanah sure nanti tgn ni mcm alergik...

M@L@ said...

mmg cantek...saya pon suker.. senang jaga...

M@L@ said...

eryn - saya ikut abah saya suker tanam pokok...
eryn tgnmu itew tgn org ada2..tangan saya tangan org kg...hehhehhe...

~~ciklinn~~ said...

rajinnnnnnyer..... linn kan taman serai pun mati tau.. huhuhuhuhuh sedih giler..mak kata tgn panas tanam apa pun mati.. huaaaaaaaa

M@L@ said...

lin - mala psl cucuk tanam ni mmg suker..yer ker tgn awak panas kalo mcm tu sesuai pukol org jht ler..hehhehehehe

ida81 said...

subur2 semua pokok2 ni ye..hehe..tanaman2 saya mcm x bape nk hidup je hehe

M@L@ said...

ida- yer ker mungkin kurang baja kot...