Tuesday, March 17, 2009

Abg Aisy & Kakak Eisya

Pict. ni saya snap saja2.. sebab skrg ni Eisya dah pandai suruh amik gambo..kalo x kang mesti nangis so layan kan jugak..datang ler mood ok nak bergambo..Skrg kalo bergambo mesti lentok kan pale lps tu tangan mesti kat dagu.. ala2x model..hehehehhehehehe..


Tgk ler siap lentuk pale kat bahu abg nyer

Ni yg tak leh tahan lentuk pale siap lentik jari jemari lg, Si Abg malu2 kucing..

Abg bg adik 1 pencil besau tu..
(pencil ni beli kat pulau ari tu utk anak2 buah so ada lebih bg kat anak sendiri )


Makaceh abg..


Abg pulak dok tiru cara adik.. tongkat dagu

Over betul si Abg..



7 comments:

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

kalah lentok AJ PCM nieh ;-)

Dikaulah...Cahaya Kehidupan said...

hehehhehehehe.. kalo AJ PCM kena siap dgn muncung sekali

Dikaulah...Cahaya Kehidupan said...

ya amponnn.. AJ...

~~ciklinn~~ said...

ala pandai anak dara tu amik gamabr berlentuk2 ha.. abg pun sama ha siap dongkat2 dagu.... spotting okeyy

Dikaulah...Cahaya Kehidupan said...

baru2 ni jer style lentuk kalo tak dulu mmg susah nak bergambo.. si abg tu mmg suker amik gambo, suruh ler buat aper gaya pon dia akan buat..

ijan@2 aka ummihakimi said...

makin beso da anak akak nie....
kilang da tutup ke kak???
ke ade planning nak buka kilang balik???
x paham interkom saye ye kak..

Dikaulah...Cahaya Kehidupan said...

mmg nak bukak kilang baru..tungguuuu!!!!!