Friday, March 27, 2009

KePaLe PeNiNg...


Kepale Pening.....
Sakit sgt-sgt....
Berdenyut-denyut.....
Rasa nak hantuk kat dinding.. tp tak nak lahhh...
Balik dr keje smlm suruh hubby Picit-picit & urut pale.. tp still sakit lg..
Nak kate aku mengandung.. tak mungkin bendera Merah tengah tegak nie..
Bangun pg td still rasa sakit pale tp gagahkan diri gak g keje...
Dak ijan bg tips kat aku kalo sakit pale urut kat kening...
Lps aku urut byk kali so skrg dak ok sikit...
Bagus tol tips ko ijan..
TQ ler ko punyer tips bg aku rasa lega...

8 comments:

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

kak kalau pening kak baahkan kepala .. mkn ubty pstu kak rest . insyallah bgn lps tu ok skit ;-)

Dikaulah...Cahaya Kehidupan said...

terima kasih..dik..
tu lah x mkn ubat lg pon..jap lg nak g klinik lah amik ubat mane tau leh amik mc sekali..hehhehehehe

~~ciklinn~~ said...

satu lagi petua picit ibu jari kaki..kalu tak ok gak telan panadol 2 bijikk n titun..hahahha

++eden|essey++ said...

pening pala kaa....aiyoh kasi bubuh itu minyak yue yie cap limau lah...ahaks...

Dikaulah...Cahaya Kehidupan said...

ciklin- mane dpt tips picit ibu jari tu.... pale yg sakit awat ibu jari yg dipicit..kuikuikui...


jaja - hahahhahahaha....lawak ler ko jaja...minyak tu bkn ker utk bb yg kembong peyut...

shiemz said...

Huish.. shiem nak try gak la.. shiem ghajin migren.. skali kene mang termuntah2 la jawabnyer... huhu

kak ina kl said...

salam..nasib baik tak mengandung..kalau mengandung mesti best kan...ada yang panggil masuk angin dan ada yang panggil migraen..akak selalu ambil minyak cap kapak bubuh kat kening ..urut pastu selawat 3 kali..

Dikaulah...Cahaya Kehidupan said...

shiem - spai muntah2 ker shiemz..lg kuat awak kena..alhamdulillah lps saya urut kat kening byk kali dah ok...

Kak Ina - hehhehehee..seronokan tgk org ada bb...tp nanti dulu lah..
oh.. akak guna minyak cap kapak yer..bau dia pon sdap kan...dah lama tak guna..