Wednesday, March 4, 2009

Pagi2 Buat Aku Naik Angin...

Pg td MIL bgtau..
Bbsister Eisya bising..psl Eisya tak mandi pg smlm..camne MIL aku bleh dengar sebab sebelah umah jer..ckp kuat2 mcm nak bg semua org dengau...
Siap ckp pengotor lah, busok lah, spai pampers dah penoh lah...blah3x...
Sakit nyer hati aku dengo.. Selalu nyer kalo Eisya tak mandi pon sebab dia tido dr umah tp aku dah tukar pampers tak penah aku tak tukar pampers. Mcm bbsister tu pon 1 berani ckp belakang jer ckp ler depan aku.. Meh aku semburrr balik!!!!... Aku bg jaga anak aku bukan free jaga berbayo....
Geram... Sakit Hati... pg2 dah buat aku naik angin....

5 comments:

Eda said...

tu la... susah gak nak jumpa bbsit yg betul2 ikhlas nak jaga anak kita.. kebanyakan nya mmg sker ngeluh kan...nape akak tak suh MIL yg jaga?

Dikaulah...Cahaya Kehidupan said...

Eda : MIL akak tu dah tua.. skrg ni MIL jaga 5 org cucu termasuk anak akak yg 1st.... so dah ramai.. tak nak lah tambah beban kat mak tu kesian...

++eden|essey++ said...

sabo...sabo....mala..kalo ako pon hangin gak.....hahahha

[yAN!e][pUTraJAya] said...

uish...
memang kurang budi bahasa itu orang..

kasi babap bontot dier...

hehhehe...

sabar kak...sabar....

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

Dikaulah...Cahaya Kehidupan said...

jaja : tu lah ni tgh sabo ler ni..

dik yanie : kalo kecik ler babap bontot dia.. ni dah tua..kihkihkih..