Wednesday, March 25, 2009

Make Over Eisya

Huh... penat nak makeup anak dara ku ini..ber jam2.. nak siapkan..
Sebenarnyer dah lama nak buat disebabkan tenet slow mcm siput & x der masa so simpan jer lah hasrat utk makeup si anak dara ku ini..So ari ni mmg aku free x de keje, inilah hasilnyer dr ketekunan spai naik juling mate dok buat...

Comei Eisya biler kena makeup di gayakan dgn rambut pendek... dgn lipticks, blusher, aye shadow, mate biru & bulu mate yg pjg...

Npk SEKSI Eisya dgn gaya Jenifer Lopez berambut panjang ... dgn mate biru..

5 comments:

~~ciklinn~~ said...

wallah bukan main havoc ha.... tapi comellkan.....

Dikaulah...Cahaya Kehidupan said...

hehehehehhe...mmg comel... suker tgk tang mulut kecik tu kena gincu..muncung pjg berdepa..

Ayu Jaffar said...

macam anak patung la....
cute miut :p

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

kqk saya vote gmbr no. 2 tue .. comelllllllllllllll

Dikaulah...Cahaya Kehidupan said...

ayu - tu lah.. npk cute mcm pkai susuk ler pulak hehhehehehehe...

diana - yer ker.... makaceh auntie diana..saya comei yer..