Monday, March 30, 2009

Yesterday & Today....

Semalam saya sekeluarga, mil, abg ipau & biras semua blik kg Melaka.... sebab dapat jemputan Kenduri Kahwen.. anak buah mil punyer anak kahwen... so pg dah bangun sebab dah janji pkl 9.00pg kena kumpol ka umah mil... biasalah janji melayu kan janji pkl9.00pg....tp 9.30pg baru gerak..dlm perjalan highway tak jem.. singgah breakfast..lps tu gerak ke melaka.. dlm pkl 11.30pg kami dah spai umah pegantin...kat Bachang....Mmg ramai kat kenduri spai mkn pon kena beratur... lps mkn kiter org trs cari Stesen minyak tukar baju..tak selesa ler pkai baju kurung nak jln2 ke bandar Melaka... dgn cuaca panas...
Pkl 1.30tghari kami semua dah spai ke Taming Sari... Semua naik kecuali abg ipau,adik ipau, mil & maid...
Masa u ada pulak promosi LG diorg jual harge murh siap ada cabutan bertuah.. biras ku dpt handphone baru husband dia belikan.. untungnyer...
Ptg kiter semua singgah umah mil punyer adik.. dok spai 8.00mlm baru blik... singgah mkn.... kat simpang Empat Alor Gajah.... aku order bihun tomyam.. punyer ler kecik mangkuknyer,, sekali sedut bihun dah habis.. mmg tak kenyang order lg kueh teow.....kalo ada kotak komen mmg aku dah komen sebab sikit sgt....
Kiter sekeluarga selamat spai pk11.30mlm....
Itu jer lah citer semalam...korang pulak pegi mane semalam?????.........

************************************************************
Citer Hari nie..... td baca kat Mstar Era dah beranak...Mesti peminat2 Era tak sabo2 nak tgk bb Era termasuk aku gak.. mesti comei mcm mama nyer...
Taniah Buat Era & Emran..

Erra selamat lahirkan Engku Aleesya

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PETALING JAYA: "Alhamdulillah, Suria FM sudah mempunyai seorang pendengar baru Engku Aleesya, yang selamat dilahirkan pada 11.40 pagi," begitu mesej khidmat pesanan ringkas (SMS) Ketua Pegawai Operasi Suria FM, Engku Emran Engku Zainal Abidin kepada mStar Online sebentar tadi.
Engku Aleesya dilahirkan seberat 4.04 kg secara normal di Damansara Specialist Center.
Emran jelas amat teruja dengan kelahiran anak sulungnya.
"Erra dan Aleesya dalam keadaan sihat," kata Emran lagi. Pelakon dan penyanyi Erra Fazira dimasukkan ke sebuah hospital swasta di Kuala Lumpur, pada pukul 11.30 malam tadi setelah mengalami kesakitan.
Pada jam 3 petang nanti, Engku Emran akan mengadakan sebuah sidang akhbar di Damansara Specialist Center.
Erra pernah mengalami keguguran pada awal 2008 ketika usia kandungannya dua minggu.
Erra berkenalan dengan Emran pada Jun tahun lalu. Pasangan itu kemudian memilih 7 September 2007 untuk mengikat tali pertunangan.
Pada 25 Oktober pula, pasangan itu dinikahkan di Restoran Puteri, Sungai Penchala. Erra tidak meminta wang hantaran, sebaliknya meminta senaskah al-Quran sebagai ganti.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

4 comments:

kak ina kl said...

salam...bestkan gi melaka..akak suka ke sana..nanti nak ajak hb gi lagi..kalau dia tak nak..akak gi dengan anak-anak...

Dikaulah...Cahaya Kehidupan said...

Mmg best... Bandar yg cantek...aritu spai ckp dgn hb jom lah dok melaka..hb ketawe jer..

~~ciklinn~~ said...

itulah tingin linn nak tgok muka anak erra tapi dia takbg tgok da... ampai umur 40 hari esok baru leh tgok....

Dikaulah...Cahaya Kehidupan said...

tu lah..kena lah tungguuuu......