Monday, March 23, 2009

Nasib2x.. Cubaan2x.. Dugaan2x..

Pg td nak pegi keje hubby mintak tlg hidupkan enjen kete lps tu saya pon masukan diapers, baju, botol susu dlm kete utk bg kat bbsister. Biler hubby klr rumah jiran tegur tayar kete bocor. Sabo jer pg2 dah buat hal.. lg pon semlm tak de pegi mane pon cuma pegi kenduri kawin lps tu dok umah MIL spai petang baru balik..seblum ni tayar belakang sebelah kiri yg bucor ni sebelah kanan pulak..Nasib adik ipau ada dia lah yg tlg hantar kami.. TQ Pak Ucu...
Nasib2x..Cubaan2x.. Dugaan2x.. dah hujung2 bulan tayar buat hal ler pulak semua tu memerlukan Ongkos$$$$$$.....

4 comments:

ida81 said...

la..kesiannye...bocor le pulak..huhu..selalu la kalau hujung2 bulan mcm2 nk jadi kan...sabo jela

~~ciklinn~~ said...

yolah tu semua dugaaannnn ( baca ala2 p ramlee yer..)

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

alahai siannyer kak pagie2 plk .. so kak keje msk lmbt ker hari nie ... adehh ... sabar kak

Dikaulah...Cahaya Kehidupan said...

Ida- tu lah ida hujung bulan lak dia buat hal..dah paras2 hidung dah nie....

ciklin - saya suker p.ramlee hehehhehehe Dugaaannnn....

diana - tu lah dik pg2 lak buat hal.. x lbt lah sebab masuk keje 8.30pg masa dpt tahu tayar bocor tu pkl 7.50pg so ada masa lg ker..
kena byk bersabo... tu semua dugaaannnn...