Monday, June 1, 2009

1st Day Eisya at New Nursery

Pg td Eisya kami hantar eisya ke nursery baru nama sek. tu Tadika Pixieland..
Masa spai dah ada budak2.. so biler eisya tgk ada kwn2 dia pon leh duduk sama..
Biler tgk eisya leh join..rasa lega ler jugak...
Nak tau... masa cikgu tu ajak masuk bilik utk belajau eisya ikut jer..
biler tgk kami semua balik eisya pon aper lg trs nangis..huhuhuuuu..
Td try call tanyer mcm mane eisya..cikgu tu ckp ok jer..sekejap jer nangis...
lps pujuk2 dah ok...Alhamdulillah..
Call hubby ckp yg saya call nursery tanyer kan eisya...cikgu tu ckp ok jer...
Nak tau hubby ckp aper...saya tahu anak saya eisya pandai bawak diri...
pandai berdikari...so saya tak risau sgt...confidence ayah berckp...

Sekolah Eisya
Suasana didlm nursery...

Cikgu...
Eisya & nurin.. kawan baru eisya...


8 comments:

eza said...

harap eisya suka ngan nursery tu....

M@L@ said...

harap mcm tu lah za..

SyaNa said...

ok la tu eisya da ade kawan..

M@L@ said...

syana - ok dah rasa nyer..sebab akak call td cikgu nyer ckp ok kejap jer nangis...

naurah makwa said...

syiok eisya dapat kawan baru..nampak cam eisya ok jer kan!Takper la kalau macam tu,..senang hati mam dia..takder nak riso dah..

ar-adawiyah said...

dah sekolah dah ha...bape umur iesya ni yek?

M@L@ said...

naurah - npk ok lah ..tp cikgu tu ckp kejap2 tanyer ibu mane? ayah mane?...

adarwiyah - sek. tu merangkap nursery sekali.. eisya baru 2thn lebih

Ayu Jaffar said...

cantek nursery eisya.... kejap jek dh dpt kawan :p