Monday, June 29, 2009

Mkn Burger King + G' Giant

Ape nak tulis pon tak tau ler.. ari sabtu petang pegi tgk petunjuk kan layang2 kat Bukit Tinggi,Klang.. spai2 dah habis..kiter org lambat... luper lak nak amik gambo..meriah mcm2 bentuk layang2 ada..ramai org pulok walaupon dah habis.. lps tu hubby ajak mkn kat Burger King's...dah lama betul tak mkn burger king..rasanyer last mkn masa sblom kawen...tu jer lah....Masa spai ramai gak org & keadaan dlm rest.nyer cantek.... mestilah cantek !!!! semuanyer baru.... perabot baru... cat baru... semua nyer baru... sblom order hubby tanyer aper yg kat budak cashier tu aper burger yg speacial... budak tu ckp burger WHOPPER best... so hubby order burger yg besau WHOPPER mmg besau spai terklr2 diapunyer isi...

Burger Besau...


Curi2 snap gambo kat dlm nyer malu ler...

Air Coca-cola kongsi anak beranak.. sebab kiter org tak brp suker air yg ber'ges..tu pon x habis...

Burger Besau... kami laki bini mkn sama2...sebab saya takut tak habis mkn sorang2...

Tarraa....tgk ler spai trklr isi2 nyer besau sgt...

Hubby & Aisy...

Eisya mkn kentang jer..

Aisy pon sama suker mkn kentang bg mkn burger dia taknak...2 kotak besau kentang Aisy & Eisya yg mkn...


Melopong mulut tgk tv...hehhehe

Aiskrim coklat & strawbery

Ni Aisy nyer...

Ni Eisya Nyer...


Yummy2....

Yummy2...

Dah kenyang posing jap...

Lg..

Next........

>

>

>

>

>

Lps dah kenyang mkn...hubby ajak g Giant saje jln2... baru nak jln2.... si Aisy dah npk ada kete kontrol mula lah dia mintak2 dgn hubby..... hubby tanyer budak yg jaga tu brp kalo naik.... budak tu bgtau 5minit rm3 .... kalo lebih lg tambah lah lg rm3 kot... so hubby beli lah tiket utk nak tenangkan jiwa Aisy...mane taknyer blom bayo lg dah trs naik kete tu.... punyer lah suker si Aisy.. spai habis dilanggar nyer sape2 yg tak mengelak...



Antara kete2 yg ada utk disewa...rm3 utk 5minit

Kete Aisy..suker nyer dia...



Aisy & kawan baru...nak tau nape budak tu pandang Aisy sebab dia takut aisy langau dia ...

5 comments:

~Atie+Farid~ said...

sedapnye berger.....lame gile atie tak mkn berger king....ade kat 5thn....

ni yg buat gedik2 nak p mkn berger king....nyummmm

SyaNa said...

shedap nye eskem cekelat tu
lama tak mkn burger king
huhuhu

M@L@ said...

atie - ha'ah sama ler kiter dah lama tak mkn kat burger king

syana - mmg sedap yg tolong habis kan ibunyer hehhehe..

ijan@2 aka ummihakimi said...

wah.. lme udoh idak menjejakkan kaki ke BK nie.. dulu makan kt KL je.... sbb sini2 blom ade g..

[yAN!e][pUTraJAya] said...

bergenang ayaQ mata tgk eskerim...

kak.....nak gak eskerim mcm budak2 tu makan

uwaaaaaaaaaaaaaaa

=(