Tuesday, June 23, 2009

Bubble's Gun & AnaK Patung

Ni cite mlm smlm lps maghrib si Aisy nak main soap bubble bende ala ni hubby belikan masa pegi Morib aritu... masa main kat tepi pantai aritu mmg best dgn angin so byk bubble tu terbang.... kat umah main bubble tu tak terbang tinggi.. habis kena saya si Aisy tembak dkt dgn saya.. hehehehe!!!!... sebonarnyer aku tak tau nak cite aper jom ler tgk jer gambo utk tatapan korang..
Ni Bubble gun bentuk ikan BUNTAL..hahahha...

Byk klr bubble tp tak terbang tinggi x do angin kalo ada angin syok tgk dia terbang tinggi...



Time ni habis muker saya kena soap bubble's sekali klr byk...

*
*
*
*
*
*
*
*
*



Yg ni pulok psl anak dara ku hubby belikan anak patung...punyer ler suker si abg main kat luar umah si adik main kat dlm dgn anak patung nyer.. siap pkai kan kasut lah... siap ckp bb ni berak ibu... nak tido lah.. so si ibu pon layan kan lah jugak....kang merajok...tgk jer mcm tu kuat merajok...


Ni anak patung Si Eisya... panggil BB


Yg si pegang bentuk LOVE tu siap anak lampu & bunyi....

Eisya sayang BB

5 comments:

SyaNa said...

sye tingin sgt bubble gun tu...
pastu dulu2 kecik taknah dpt main anak patung cantek gituu
sob sob...

ijan@2 aka ummihakimi said...

hakiminyer... da rosak... dia g masukkan bubble gun tuk dalam besen penuh air...

trus JAMMED....

M@L@ said...

syana - nanti akak beli kan yer lps tu main dgn anak akak dia suker kalo ada kwn mcm akak syana nie.. nak anak patung gak ker nanti main sama2 dgn eisya..hehehhehe

ijan- yer ker..aku rasa mesti kimi nak basuh bubble gun tu..hahahhaa

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

wah bestnyerrrrrrrrrrrrrr .. syok plk tgk dorg main mende nieh ;-)

[yAN!e][pUTraJAya] said...

akak kuuuuuuuuuuuuuu
nak anak patung BARBIE....
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

=(