Thursday, June 25, 2009

Dapo Berasap!!!!!

Hehehhehehe.... saya tak penah buat entry pasal masak-memasak ni kan!!!.. sebab nyer asyik mkn luar jer... so smlm dtg KERAJINAN... so siap pesan hubby jgn beli mknan mlm ni saya nak masak... hubby kata ok..
bukak peti ais ada udang & lps tu ada sate ayam mentah... apa lg buat masak nasi, lps tu kunyit kan udang...
Lps nasi dah masak saya buat nasi goreng sate ayam, goreng udang & potong timun + bawang buat ulam mmg sedap Yummy2... habis licin...JGN TAK CAYA.. kekekkekeke....

Udang Goreng Kunyit
Nasi goreng sate ayam...resepi baru hehhehe...

Ulam timun + bawang

Sambal Udang ni adik ipau bg...

Bismillah.... Jom mkn...

7 comments:

ijan@2 aka ummihakimi said...

walamak...
dapur kak mala berasap......
cayalah..
keep it up k..

M@L@ said...

hehehhehe...

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

wahhh udang sokmo ... mlm nie br plan nk goreng udang kunyit ;-)

M@L@ said...

diana - nak goreng udang..mmg sedap goreng udang kunyit.. tp akak x leh mkn byk nanti kang hidung ler gatai.. mate ler gatai..susah org ada resdung ni...nak mkn seafood kena pantang..tp kdg2 tu bedal jer..kekekeke

naurah makwa said...

macam dah lama tak masak jer bunyinya..haha..sedap nampaknya udang tuh

eza said...

patut ler hari ni hujan,rupa2nya ko masak malam tadi yer....cipta record ler....

Ayu Jaffar said...

lapo lak tgk udang goreng cik mala nie :p