Monday, June 8, 2009

Eisya X Nangis Lagi HURAYYY!!!1



Hari ni mcm biasa kejut kan Aisy & Eisya bangun....Hubby akan mandikan anak....dah siap2 pkai baju semua....turun bwh masukkan brg dlm kete....yg bestnyer hari nie sblom masuk kete eisya dah cari kasut cantek x nak pakai seliper.. dlm kete Eisya srh pkai kan.... rasa berkorbar dia nak ke nursery.. tp arini eisya selseme & batok pulok.....eisya mmg kerap kena..blik kang nak bwk klinik..
Biler spai kat Nursery.. pengasuh dah tunggu dpn pintu masuk saya panggil pangasuh eisya adik jer sebab npk muda...biler adik tu panggil nama eisya & hulurkan tangan utk dukung eisya.. eisya trs pegi kat adik tue.. uolls nak tau Eisya X Nangisss... Suker nyer saya.. lps cium trs saya naik kete.. dlm kete saya tepuk tangan rasa HAPPY sgt2... 1 perubahan yg bagus....harap besok2 pon mcm tue....
SYABAS BEHTEH!!! LOVE U!!!





11 comments:

en_me said...

eisya x nangis sbb eisya dh besar.. ehehe, salamms akak itteww

M@L@ said...

en_me - ha'ah eisya dah besau... thanks sudi singgah umah akak..

mummy aryan syamil said...

akhirnye kan...
eisya hepi rami kawan & c2 sume baik ati kan kak:)

~Atie+Farid~ said...

gud girl!

die dh hepi la tu kat situ.....
mama die pun hepi jugak ye siap tepuk tgn....hehehehe

SyaNa said...

dia da ade kawan la kot kan..
nnt gi skool pakai kasot crocs ye..
hiks

[yAN!e][pUTraJAya] said...

ayat last...SYABAS BETEH yg tak tahan tu....hahahha
mentang2 mak suka lagu hindustan...
kuar abis ayat2....haahha

M@L@ said...

uolls nak tau hari ni pling best...biler spai jer dpn pintu sek. Eisya ckp yeh3x.. dah spai cekolah...yeh3x...
lps tu dah klr kete siap salam abg aisy, ibu & ayah..mcm x caya jer... sebab masa mula2 hantau nak salam pon x nak..kali ni siap hulur tangan nak salam....
SYABAS BEHTEH!!!

eza said...

mala soh eisya gi sebelah.Irfan ada kat sana....hehehhe....

M@L@ said...

eza mcm ler si eisya kenal irfan...

Ayu Jaffar said...

eisya.... comelnya senyum camtu :p

Nurhayati said...

Eisya good girl!!!prout