Friday, June 19, 2009

Anak buahku yg BamBam!!

Ni anak abg ipau saya..nama nyer Ammar... tgk ler mate dia bulot kan..pandai lak tu saya suruh dia dok diam...dia diam jer...si Ammar ni mesra alam pantang di hulur tangan mesti berkepak2 tangan dia nak dtg kat kiter... badan semangat sedap ler pegang rasa nak gigit jer...
Sebenarnyer mlm td dtg rumah abg ipau aku jumper biras adalah sebab tertentu..sempat lg aku snap si budak montel tue!!!..dah habis tu lah citer nyer...hehehhehe

Si BamBam!!! mate bulot....x nak senyum langsung...

Tgk per tu Ammar....

Budak bumbum!! tgh pikiak (Aper mak lang nak buat dgn gambo aku tu yer???)

Dah merangkak kat badan mak lang... nak amik hphone ler tu hehehhe...tp x dpt...lps tu merajuk...


Merajuk trs pegi dapo...

3 comments:

ibu_umairah said...

a'ah memang bam-bam!!!heee..heee...chomel sangat

~~ciklinn~~ said...

salam mala sihat ker? lama tak bertanya kabar... huhhuhu aku kan tgh dilanda penyakit M yg melampau2... hahahhahahha

geramm ku tgok mato budakk tu.. booolattt

E-Marlin said...

Huish boolatnya mata...
Rambut pun nampak cam tegak2 tu hehehe...