Tuesday, June 23, 2009

Sape Ada Facebook ???

Saya tgh rajin layan main FARM TOWN syok bai!!! leh bercucuk tanam, lps tu biler tanaman dah masak... bwk g pasar jual nanti dpt duit biler dpt duit leh beli mcm2... boleh beli tanah... beli bunga... beli pokok... beli rumah....beli binatang ternakan...byk lg lah...
Uolls ada main tak???... kalo ada main meh lah add saya jd friend & neighbours ni email saya : farrisya1@yahoo.com



FARM TOWN LOADING....

Nilah kebun saya...

Nama kebun saya Farrisya's

Ni rumah saya...cantek kan!!! ada kolam, ada byk bunga2...saya tgh kompol duit nak beli rumah yg lg besau...

Ni binatang ternakan saya...kambing biri2... anak ayam.. kambing kampung..& turkey..

Ni stor saya

10 comments:

Naura said...

huhu..ingatkan betoi2...wah, best gak ek..

Ciklinn said...

y allah...... mala ajo aku gun afacebook nie... aku ada facebook tapi tak reti aku nak godek2...

huhuhuhuh cantikknyer ladangg tu.... suburrr sungguh ha..

-:- Zafran BabyAndKidsCollections Enterprise -:- said...

daku juga tak pandai2 main fesbook niee.. huhuhu..!!~

M@L@ said...

uolss semua kena daftar dulu.. lps tu nanti saya add jd friends baru leh main FARM TOWN tue!!!!

said...

wah...
mcm best jer game ni kak...?
hehhehehhe

ijan@2 said...

wah.. makin beso kebun....

tu yg buat tenet kt opis slow...
korunknyer pasal ler,,,

M@L@ said...

yanie - mmg best...

ijan - mane ada slow... ok jer... ko nyer jer computer yg slow... ikut tuan dia.. kekekkeke

Erna said...

Macam besh la plak games ni....
games ni dlm FB ke? x tahula plak.... games ni macam Harvest Moon la....hehehe...boleh beli ternakan...tanam buah, sama je.... mcm sims pn ada gak.

mcm mana nak main games dlm FB ni ye...

M@L@ said...

e-marlin - adik kena register dulu lps tu add akak jd friend baru akak leh send kat adik...

Ayu Jaffar said...

wa beso kebun :P

ada gak facebook tapiiiiiiiii tak pandai guna... :( kurang ilmu sungguh la