Monday, June 22, 2009

Main Layang-Layang

Smlm xtvt kami sekeluarga pegi Morib lps dah mkn2 jln2 kat taman permainan..Lps tu blik .. spai kat umah si Aisy ajak ayah main layang2.....hubby pon layankan lah... sebab masa kat pantai tu si Aisy mintak layang2 tp hubby tak beli sebab kat umah ada...tu spai jer umah dah renggek2 nak main kena lah hubby layan...tp yg kelakau nyer tak naik tinggi pon layang nyer.. sebab dah rosak sikit.....meh tgk jommm!!!!...


Ayah cpt lah... nak main ni....

Si Eisya yg dok mengacau...


Ayah tgh adjust tali layang2...sebab dah rosak sikit...

ok Aisy cpt2.. lari...


Akhirnyer...Layang2 Aisy naik keatas tp kejap jer lps tu jatuh balik....

2 comments:

eza said...

wah sonok yer ayis main lelayang...si adik lak ngacau abang yer...

ijan@2 aka ummihakimi said...

wah.. skang tengah musim kan...

memacam bentuk....